اخبار

ژل رویال Forever

کاهش وزن و داشتن اندامی ایده آل از معیار های مهم افراد در زندگی است. همه افراد به دنبالی راهی مناسب و اصولی برای کم کردن وزن هستند. تا بتوانند بدنی سالم و اندامی خوش فرم داشته باشند. آیا شما هم به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید؟ آیا داشتن اندامی خوش فرم آرزوی شماست؟ آیا از هیچ روشی نتیجه نگرفته اید؟ با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و اصولی ترین روش کاهش وزن آشنا کنیم.

به هر محصول و هر روشی نمی توان اطمینان کرد. کاهش وزن دارای یک سری اصول و روش های مناسب است که باید در هر رژیم و برنامه ای رعایت شود. یعنی شما از هر برنامه ای که برای کاهش وزن خود استفاده می کنید باید ویژگی های زیر در برنامه شما رعایت شده باشد. ویژگی های کاهش وزن اصولی شامل:

  1. نوشیدن آب کافی: آب تنها ماده ای است که با خوردن زیاد آن هرگز چاق نمی شوید. نوشیدن آب زیاد، علاوه بر حفظ تعادل ارگان های بدن، از گرسنگی مداوم شما جلوگیری می کند. اگر از مزه آب خسته می شوید و دلتان خوردن یک نوشیدنی پرکالری می خواهد، می توانید آن را طعم دار نمایید.
  2. زمان مناسبی برای خوردن غذا داشته باشید: وعده های غذایی خود را به طور صحیح و به موقع مصرف کنید. صبحانه باید حتما میل شود. در صبحانه از لبنیات بیشتری استفاده کرده و سعی کنید از خوردن چیزهای شیرین اجتناب کنید. می توانید از نان تست یا نان جو به جای نان سفید استفاده کنید. شام را حذف نکنید. اما سبک میل کنید. بهتر است به جای وعده شام از سبزیجات یا میوه استفاده شود.
  3. در هفته یک روز آف داشته باشید: در طول هفته یک روز را مشخص کنید و در طول این یک روز سعی کنید مقدار کمی شیرینی و چربی مصرف کنید. زیاده روی نکنید. می توانید مقدار کمی از خوراکی های دلخواهتان را در این یک روز میل کنید.
  4. فلفل و ادویه استفاده کنید : ادویه های تند نظیر فلفل علاوه بر طعم دار کردن غذا و آسان کردن فرآیند رژیم، موجب سوخت و ساز بهتر مواد در بدن و در نتیجه چربی سوزی بهتر می شود.
  5. تعادل در کاهش وزن را رعایت کنید: هرگز در کاهش وزن عجله نکنید. وزن خود را اصولی کاهش دهید. به طور مثال کم کردن ۵ کیلو در یک هفته خیلی زیاد است و ممکن است باعث بسیاری از بیماری ها شود. بنابراین تعادل را رعایت کنید. به طور نرمال هر فرد باید هفته ای ۱ تا ۲ کیلو کم کند.
  6. ورزش را فراموش نکنید: ورزش علاوه بر افزایش فرآیند لاغری و چربی سوزی، موجب حفظ سلامت شما شده و شما را در رسیدن به اندام ایده آلتان کمک می کند. هنگامی که در کنار رژیم ورزش می کنید، از پوست خود نیز محافظت کرده اید. به این صورت از شل شدگی پوست جلوگیری خواهید کرد. اگر وقت ثبت نام در یک باشگاه را ندارید، پیاده روی کنید، کوه بروید، دوچرخه سواری کنید.

خواص رویال ژل فوراور چیست؟

همان طور که پیش تر گفتیم این محصول دارای خواصی بی شمار است. به طوری که به راحتی می توان از این قرص گیاهی فوراور برای بهبود و درمان چندین بیماری استفاده نمود. اما برجسته ترین خواص ژل رویال فوراور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از خواص اصلی این محصول با توجه به ساختار ویژه ای که داراست افزایش انرژی و قدرت جسمانی و روحی است. در صورتی که دارای فعالیت بدنی بالایی بوده و یا ورزشکار هستید می توانید از این محصول بی نظیر در کنار ورزش خود به عنوان یک مکمل ورزشی استفاده نمایید.
  • در بهبود علمکرد هورمون های بدن و متابولیسم بدن نقش زیادی داشته و از این رو برای کاهش وزن نیز مفید است. چرا که سوخت و ساز چربی در بدن را بهبود می بخشد و موجب تقسیم بندی انرژی به شیوه ای مفید خواهد شد.
  • از طریق تنظیم هورمون های بدن در بهبود استرس و فشار های ناشی از آن نیز موثر است. این قرص با تاثیر مفید بر روی هورمون های استرس زا در بدن مانند آدرنالین و نورآدرنالین عملکرد آن ها را تنظیم کرده و موجب کاهش و کنترل استرس و افسردگی در فرد خواهد شد.
  • از آن جایی که بسیار مقوی بوده و محصولی تقویت کننده است در تقویت قوای جنسی نیز نقش داشته و بهترین محصول برای افزایش قوای جنسی در خانم ها و آقایان است.
  • از طریق افزایش تعداد اسپرم ها در بدن آقایان می تواند علاوه بر افزایش قوای جنسی در تقویت قدرت باروری و بدنی نیز نقش مثبت داشته و آن ها را به بهترین شکل تقویت نماید.
  • با تنظیم هورمون ها و غدد بدن در درمان و بهبود سرطان سینه و یا پیشگیری از آن نقش مهمی داراست.
  • همان طور که از نام این محصول می توان دریافت، رویال ژلی به عنوان اکسیر جوانی سرشار از آنتی اکسیدان بوده که با رایکال های آزاد مبارزه نموده و موجب به تاخیر انداختن پیری و بالتبع پیشگیری از آلزایمر به ویژه در افراد مسن خواهد شد.
  • قرص رویال ژلی ارتقا دهنده ی سیستم ایمنی بدن است. از این رو با ویروس ها و باکتری های موجود در بدن مبارزه نموده و شما را از ابتلا به انواع بیماری های ویروسی در امان نگاه می دارد.
  • از طریق بهبود عملکرد کبد در سلامت این عضو حیاتی نقش مهمی داراست.
  • اگر کودکی بی اشتها دارید می توانید در جهت بهبود بی اشتهایی کودکان از رویال ژلی استفاده نموده و اطمینان داشته باشید این محصول گیاهی هیچ ضرری برای سلامتی کودک شما نخواهد داشت. از طرفی در درمان بیماری های مربوط به معده نقش مهمی دارد. در رابطه با تغذیه ی سالم کودک خود می توانید مقاله ی مربوط به تغذیه ی کودکان را در وبلاگ فوراور ایران مطالعه نمایید.
  • برای درمان ریزش مو و تقویت مو نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. فوراور رویال ژلی با تاثیر مثبتی که بر روی ریشه ی مو می گذارد آن را تقویت نموده و موجب تقویت موی سر شما خواهد شد.
  • برای درمان بیماری های پوستی و بهبود زخم، درمان اگزما و قارچ های پوست نقش مهمی دارد. می دانید که عسل برای حفظ سلامت پوست مفید است. از این رو استفاده از این محصول نیز در جهت حفظ شفافیت پوست و سلامت آن تاثیر مفید دارد.
  • اگر دچار بیماری های مفصلی مانند آرتروز، پوکی استخوان و یا دچار التهابات مفصلی هستید استفاده از رویال ژلی برای درمان بیماری های مفصلی بسیار مفید است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در درمان بیماری های مفصلی و پوکی استخوان می توانید مقاله ی درمان پوکی استخوان را مطالعه نمایید.
  • برای پیشگیری و بهبود بیماری ایدز،هپاتیت و سرطان بسیار مفید بوده و به عنوان ماده ای موثر با ویروس های ناشی از این بیماری ها مبارزه می کند. از طرفی بیماری ام اس که یک بیماری خود ایمنی بوده و ناشی از ضعف عضلات است را بهبود بخشیده و کمک شایانی در تقویت عضلات و استخوان ها می کند.

محصولات

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *